Wednesday, November 09, 2005

Working Again..

First day masuk semula bekerja setelah bercuti lama…

Bila teringat dah pagi, semangat je nak bangun.. tapi bile ingat hari ni dah mula bekerja tiba2 terasa berat nak bangun… Isk.. Isk..

Agak sibuk sepanjang raya. Raya ke 2 & 3 paling sibuk, akhirnya pagi raya ke-5 saya demam. AlHamdulillah tgh hari dah ok balik. Dptlah berkemas balik ke KL ptg harinyer.. Itupun byk lagi rumah sedara-mara tak terpergi kerana most of the time hanya berada di rumah.. Byk juga SMS tak terjawab/lewat sgt jawab, panggilan tak berangkat.. Ada org ‘merungut’ nak bercakap waktu biasa sibuk bekerja, hari bercuti pun sibuk ‘bekerja’ juga.. hehehe insha-Allah time lepas ni takdeler sesibuk seminggu yg lepas:D

Ramai juga yg bertanya “Macamana raya? Happy? Seronok?” Jawapan standard sudah diberikan.. “Sejak saya kena kasi duit raya, dah tak seronok.. Mungkin seronok balik bile dpt ‘kutip’ duit2 raya tu..” hehe yeaa yea.. thanx for those who wished me luck for my ‘investment return planning’.. :P

Ok friends. Need to stop a while to read all the emails, and start working….

4 comments:

IeNa said...

Zue (aaa..geli geli..every time aku panggil ko ngan nama ni aku rasa mcm badan aku dah bertukar jadi jelly huhu :P)

anyway, aku lagi best, tak sempat tukar duit kat bank, last2 bagi duit raya kat bebudak besar jek suh pecah2 duit, budak kecik aku kata dtg umah baru bagi duit raya (selamba giler hoho).

Raya ni best, aku demam 3 hari kat kampung sejak Raya kedua, minum ais byk sgt kot rasanya hoho.

Anonymous said...

Ika...Thanks a lot for a lovely kad raya...Tak sempat nak balas..anyway, kalau Jie jadi nak buat open house,maybe leh pakat ramai-rami ngan Jie ngan Siti utk celebrate besday girls bln 11..Leh Siti? Klau Si Seha nak join leh gaks...

Kene virus sakit mata bile raye ke-2, berjangkit dari Mu'adz. Sampai la nih dok sakit mata. Sbb saya nih pekerja dedikasi, dtg gaks opis walaupun mata still bengkak lagi.Huhuhuhu

Farah

ieka said...

tgklah aku pun dah tersasul nak tulis zueika tertulis nickname zue jer.. kekeke ape yg gelinyer? bukan ko dulu2 awal tatau nak panggil aku 'ika' ko panggil aku 'zu' ke kat unitele bkt beruang dulu?:P tulah, tak ingat lagi.. hahahahaha

apesal korang ni pakat2 sakit je? :) actually aku mmg almost every raya akan demam :D he he he..Farah, sambut bday girl bln 11 je ke? bln 10 takmo? ;)

IeNa said...

Hehe, sekiranya bebetul nak buat, dengan sukacitanya ingin lah daku memberitahu kalau boleh buatlah pada Ahad petang sbb kelas aku dah start dah sem ni.

Kalau Sabtu pagi bleh jugak kot, but before kol 1 coz aku dah nak kena gerak ke UIA pulak lepas tu :)

Oh ya Miss Zue, lupa ler pasal your nick kat unitele tu hehe.

Farah, ciumkan Muadz utk aku ek. Awat ler rajin sgt dtg keje kalau sakit mata :)