Monday, November 14, 2005

Uhuks..

Apart of the nice wedding, beautiful bride & bridegroom, small alumni.. someone asked me why I looked sad, as it was obviously seen even from far. Hopefully, nobody’s misunderstood it. I am happy for my friends’ wedding. I’m happy to meet all of you. But something happen in the middle of the event. I’ve lost something put under my responsibility by the pengantin under my own nose. It is truly sad. I apologize for that. Nasib baik pengantin cool. I am not sure whether they found the thing back or not. I hope and pray may they find it back.

Sorry ek kawan..


P/s: to all my readers, sorry ek. Tetibe 2-3 posting cam sedih jer bunyinyer..

3 comments:

Ummu Auni said...

assalamu`alaikum Ieka

sorry lama betul tak tinggal comment kat sini. biasalah baru naik kerja, internet pun slow, skrang trmengah2 surf weblog sorang2.

sedih gak baca entry nko 2,3 kat bawah tu...aku ckp byk2 pun, sebab aku dah kawin kan. entahlah bagi aku jodoh ni, insya Allah tak ke mana. ada sorang kawan suami aku, umur 30 thn baru kawin, dia tgh buat phd..suami baru setakat diploma holder. nak kata memilih tak juga, agaknya org takut kut tgk dia belajar tinggi2. lagipun masuk education line.

anyway, berdo'a dan berharap yang terbaik. mcm aku dulu 4 tahun berdo'a untuk dpt jodoh yg baik..lama kan ieka :)

p/s lawa ko mekap ida :)

ieka said...

wa'alaikummusalam wbt.

Aaa, sedih ke Aini bunyi posting tu? tersilap suntikan mood la tu..heheh takpe, it's ok. sebenarnyer posting tu utk sabarkan kwn2 and peringatan utk diri juga.

Lama doa tu Aini, tapi berbaloi kan?;)

Err.. Mekap? hehe actually cuma touch up here and there jer, sbb part mata tu their auntie dah buat earlier. anyway, al-Hamdulillah. and thanx for the compliment:)

tm nut said...

takpe :) sori nyusahkan ko, everything is ok alreadi :)

thanks ek byk tolong kami :)