Thursday, November 04, 2004

Aminkanlah Doa Ini

Assalamualaikum wbt.
Received this email. Maybe boleh smapaikan pesanan ni kepada kawan2 yg lain. Dari siapa saya tak dpt nak kenal pasti, dah byk diforwardkan. Moga2 doa kita dimakbulkan Allah SWT.

Hanya perlu sedikit usaha
Aminkanlah Doa ini dan jangan putuskan e-mai l ini...
Al Fatihah kepada yang baru terkorban di Tak Bai, selatan Siam dan sudahi doa dibawah dengan selawat kpd Nabi s.a.w.

Saya setuju mengambil cara ini sebagai satu qaedah untuk untuk memohon kepada Allah menurunkan bantuan dan pertolongan kepada umat Islam yang tertindas dan teraniaya oleh musuh musuh Allah. Untuk menjadikan lebih berkat dan berkesan dahulukan dengan niat yang ikhlas, pasrah kepada Allah dan membaca Al-Fatihah sekali dengan niat Allah segerakan mengangkat hajat kita dengan kaifiat dan karamah Al-Fatihah yang dibaca secara tartil.

Kalau rantai e-mail ini sambung menyambung sehingga ke 100 orang bermakna 100 Fatihah telah dibaca untuk tujuan dan niat yang satu.. Amin

Al-Fatihah......
"Ya Allah, Tuhan Sekalian Alam, Selamatkanlah umat Islam yg sedang sengsara di Palestin, Afghanistan, Iraq, Chechnya dan serata pelusuk dunia akibat dari angkara mungkar dan kekejaman musuh-musuh Mu.

Peliharakanlah mereka, lindungilah mereka, kasihanilah mereka dan berikanlah rahmatMu ke atas mereka. Satu-padukanlah hati kami untuk menghancurkan musuh-musuh-Mu. ... wasallAllahu 'ala saidina muhammad, wa 'ala muhammad ... Amin, ya Rabbal A'lamin.

No comments: