Wednesday, December 31, 2008

Jemputan Walimah

Kisahnya..

Orang kata kadang2 kita merancang, tetapi sebaliknya yang berlaku. Seharusnya saya menjemput dengan lebih awal, niat di hati juga ingin sendiri menjemput. Mungkin kerana cerita kami ini sendiri adalah kes2 tersembunyi, ramai yang terkejut dan menahan utk bertanya cerita kami.

Luang waktu saya sering kali sedikit terlari. Di saat2 akhir ramai yang tidak sempat berjemput. Walaubagaiamanapun kalau ada kawan2 yang membaca blog ini, tapi tidak sempat mendapat jemputan saya atau ada mengenali kawan2 yang tidak sempat saya berjumpa.. Maaf dipinta..

Untuk itu, dengan seikhlas hati saya ingin menjemput ke majlis perkahwinan saya pada 3hb Januari 2009, di Dewan Sekolah Menengah Sri Pengkalan, Alor Gajah, Melaka. Bermula dari 11.30 pagi - 4.00 ptg. Kalau datang selepas itu, boleh sahaja ke rumah keluarga berdekatan dewan itu.

Silalah datang kalau berkesempatan hadir ke Majlis saya..
Utk peta, boleh rujuk di sini.. http://jemputankami.blogspot.com

Salam hormat buat semua.

9 comments:

eLLe said...

congrate ikaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Ummu Auni said...

ika, nanti upload gambar kahwin tau..tau...tau...

ieka said...

thanx shelley..

huhuhu aini, aku sendiri tak pernah tgk gambar sendiri..but inshaAllah akan diusahakan nanti :D

Anonymous said...

alamak ..aku melepas .. dah lama aku perhati awek ni .. terasa nak mengorat tapi malu .. aoh aoh .. aku melepas .. padan muka aku .. kenapa ieka ?? kenapa kau tak tunggu aku ??

Anonymous said...

tahniah..bila ika balik keja..tak sabar nak kol :D..cume taknak kaco org tgh honeymoon, hihihi.

ieka said...

Khairul (bukan nama sebenar), walaupun rupamu tidak ku kenal tetapi tulisanmu tetap menjadi pojaan hatiku.. wahhaha weh saje je nak kenakan aku eh :p

kak nisa, thanx.. hahahha mana ada honeymoon lagi..sibuk je ni mcm2 nak keje kena buat. inshaAllah esok masuk keje dah :D

Anonymous said...

elleh...macam2 keje ye..wahahaahah....ngelat tak nak gi keje la tu...kui kui kui...

undi eika utk menantu terbaik 2009...theheheehe...

ieka said...

pakcik kebun.. patutler gambar lambat siap, rupanya sibuk berkebun.. :p taknak kasi ke kami tgk sekeping dua gambar... ehhehe sendiri pun tak tau bagaimana rupa sendiri , kesian kan.. :D

Anonymous said...

ha...gi tanye makcik kebun...gambar semua kat dia...sibuk ape ntah makcik kebun tu...hahahaha