Thursday, June 23, 2005

...

'<>


itulah yg saya rasa semenjak takde henpon ni.. blank kejap.. kire idea nak tulis blog pun semakin blank.. aiyarks.. so ape nak buat sekarang? tunggu sampai ade idea lah ek.. :P

so inilah gambar2 yg sempat saya upload ke pc sebelum hp hilang.. kongsi sama ya.. he he he

Nilah ofis tempat saya kejer.. uhuhu gambar waktu malam..




Gambar Birthday Girl of the Month..ahhaha



Ni pernah jadi teman baik masa kat kampung.. anak ex-jiran sebelah rumah yg petah berkata2.. namanya Izzati..panggil dia Adik shj..


Ni plak.. masa beberapa bulan yg lalu die pernah jadi buah hati saya.. err sekarang jadi buah hati mak die ajeler kot.. ehehe (kak lin, gambar lain tak sempat upload laa dah ilang pun.. isk, gambar ni jeler ade:D)


and.. gambar perempuan mana ntah ni..kat ofis die..hehehe:p


udah2ler tu... tunggu ade henpon kamera ler lenkali eks.. ehhee

9 comments:

Anonymous said...

Eh rasa macam pernah tengok gambar ni.. kat mana ek..... oooooooooooo dalam video corporate TM fuyyo...

ieka said...

heheh abg faizal.. gambar mana satu ni yg refer? :p BTW semua gambar tu saya amik sendiri tau.. gambar menara tu pun amik sendiri sbb kebetulan balik malam hari tu... kire2 kalau dlm video corporate TM ada, saya ni agak profesional jugaklah amik gambar eks? ;P hahahah *peghasan*

IeNa said...

weh, selamba jek display gambar aku, turunkan ler wei.

isk budak nih, mau bagi glamer lak :P

turunkan.

ieka said...

siti..
gegeggege.. turunkan? betul ke nak turunkan? nak turunkan ke tingkat berapa?: ))

abu amiir..
saya rasa, maksud gambar dlm tm rebranding tu kan..saya baru faham:P err rasanyer org tu pun tatau yg gambar die akan digunakan utk video rebranding tu sbb consultant tu masa shooting kate utk training jer. kui kui kui

araamy said...

macam shahdu je bunyi entry ni... henpon kene kidnap ke??

lagi satu.. takpe... biar je gambar siti tu... tak terjejas lansung entry2 ko dalam blog ni.. hahaha

IeNa said...

waa rahimi, ko mmg nak kena ngan aku kan?

yerlah, takpe takpe aku izinkan :P

r.o.l. said...

may things turn out for the best.

Anonymous said...

Comelnyer buah hati ieka ekk..tapi sayang nampak sipi ajer, :P:P..

akak pun nak tambah lagik sorang buah hati...bolehaa tambah buah hati ieka ngan nek Ana sekali..eheheh

ieka said...

ehehe tulah pasal.. nak buat camna anas dah tak kenal gf lama.. kui kui kui.. akak, tatauler tambah ke atau ganti.. haahha

alahai gambar tu kan.. takde rezeki..baru ingat aritu nak upload, apekan daya org lain dah gune plak.. heheeh