Monday, June 13, 2005

Ada Apa Dengan Hari Ini?

Lama tak di sini..
Kalau tidak kerana diri sendiri, saya mungkin sangka saya sudah bersara dari dunia blogging..

Tajuk..
Ada apa dengan hari ini?

Saya kira hari ini hari bersejarah mungkin.. Untuk saya ingati.. Dugaan untuk saya. Innalillahi wa innalillahi rajiun.. (DariNya kita datang, kepadaNya kita kembali).

Untuk sementara waktu ini, talian telefon bimbit (handphone) saya is being temporarily suspended-until i receive my new sim card and *of course* new handphone.
If there is anything, pls contact me via my office number *Menara Telekom* 3650.

Dugaaan..dugaan...

p/s: Boleh tak tahun ni hadiah besday nak dpt henpon tu balik? :-/

3 comments:

tm nut said...

huwaa..phone lawa ko ilang ke?? isk isk.. sabo la ek :(

ieka said...

tu lah..
i miss my henpon so much.. :(

hehe takpelah.. pinjaman sementara untuk hampir sethn shj nampaknyer (masih dlm warranty lagi). Kecuaian pun kerana diri sendiri..

Najmuddin Yusoff said...

tumpang bersedih gak..uhu