Tuesday, May 31, 2005

Celaru

Minggu lepas saya kira kehidupan saya sangat sibuk berbanding minggu-minggu kebiasaan. 3 hari bercuti, dan minggu ini saya telah bercuti sehari lagi. Mungkin berbagai2 perkara (dan makanan), semalam badan saya terasa panas. Dan hari ini makin terasa dedar demamnya.. Mungkin esok atau nanti2 saya perlu ambil MC pula..

I have not much to say.

Hati saya tengah celaru sekarang.
Sayu & sedikit gusar.
Kemelut.
Keliru juga.

Cuma masih belum lagi keruh seperti lumpur di sungai. Doa-doakan untuk saya kawan2, moga bertemu jalan keluar dan diberikan petunjuk yg nyata. Moga saya nampak jalan mana perlu diikut selepas ini. AMiin.

Utk sahabat yg bertanyakan tentang "Apa-Apa", nampaknya lama sikit kena tunggu sebab "Apa-Apa" tidak berada bersama saya sekarang. Kena tunggu pulang ke kampung halaman dahulu.. Insha-Allah nanti akan saya paparkan..

Sampai di sini buat sementara waktu ini..

4 comments:

Anonymous said...

"Apa-Apa" to apa?

ieka said...

Ha, ade sesape ke nak tolong jawabkan tentang apa itu "Apa-Apa"? ;)

Fhaizal, nak tau ape itu "Apa-Apa" kena rujuk majalah sek. TEKNIKA thn 1996:P

Anonymous said...

"apa-apa" tu ada org masuk meminang ke? :P

ieka said...

hahaha belum lagi belum lagi..

"Apa2" adalah soalan tentang sesuatu.

If pasal seseorang, dia jadi "Siapa2", tak pun "Sorang2" :D