Thursday, March 03, 2005

Fortnight Wrap-Up

[Pemilik Blog]
Hari ini pemilik blog tak sempat lagi nak update blog dier. Atas sebab tu, dia minta penulis undangan untuk mengisi kekosongan update di sini.

Siapakah dia? Jeng! Jeng! Jeng!

[Editor Undangan]
Ermm...siapakah aku? Yang layak diundang-undang...sedang aku masih cuba mengisi ruangku yang kosong. Kerana kesepian ini adalah ruang yang maha luas.

Errr..apa aku cakap ini.
Ika, anda telah mengundang editor yang ***!!!!

[Pemilik Blog]
.. baca je lah ape yg budak ni taip kat sebelah..
sambil rasa nak tergelak pun ada..
isk, mak org ni.. hahahah :p

[Editor Undangan]
errr...ika! Janji taknak reveal identity!!!
:D

[Pemilik Blog]
**konfius...**
(Dalam hati, cepatler sikit editor undangan ni naip.. jap lagi nak balik dah ni :P)

[Editor Undangan]
Inilah akibatnya, kalau dah sibuk tahap Gaban. Kesatria Baja Hitam pun tak sesebuk nih. Tu lah, kecik-kecik curi-curi tengok Meoro Attack...dah besar nak jadi Chiaki pulak! :D

[Pemilik Blog]
Eh, cerita da-chiang ji dah abis ek.. isk, mana ek nak cari pakwe cam panglima Min tu *wink* (erks, lari topik.. ahhaha)

[Editor Undangan]
aaaa...*konfiussss*
p/s: org tak tengok citer da-chiang ji laaa

[Pemilik Blog]
Aaa.. puan editor, kata akhir? Saya nak balik dah..

[Editor Undangan]
Sewa mana? Sewa pc nih seminit lima kupang tau!

[Pemilik Blog]
Begitulah lintas langsung yg dpt kite saksikan dr atas Menara Kuala Lumpur. Kita juga boleh saksikannya dr Menara Maybank. Sekian, laporan ringkas dr kami.


Credit to:
Araamy : AKu nampak mcm blog ko tu lama dah tak update, ek?
Editor Undangan: Siapakah aku?
Ainul: Err.. limau nipis takde kat sini, yg ade limau bali jer..
Lady CT : So silent in ur place... Hampir aku tertidur lihat kamu membuat kerja*:P*
Aini/Aida: hahahahahahaah.. rajin ek follow-up org:P:P
Given2Fly: Sejak bile ko dah update? :-?
Mudin: Psycho lagi ke? heheheheh
Lain2: Erm.. silent readers nampak:>

3 comments:

Anonymous said...

a'kum.. hahaha.. saya tau saper editor undangan tuh.. :D

bz ek skang k ika? sy pon sejak kebelakangan nih bz gak... tp pg2 musti belek2 blog org dulu.. heheh.. kalu tak, cam tak puas lak tak tahu perkembangan terbaru, citer2 sensasi org2 nih..

adei.. pepagi cengginih dah rasa penat la k ika. apsal ek...

ieka said...

wasalam.
Syhh... leli, editor undangan tak kasi reveal identity.. hahahaha
erm, bz sgt2 la juga awak.. nak tgk org lainnyer blog pun tak sempat sgt.. mana2 yg sempat je ler sekali lalu tgk..

:) sabar sabar.. perjuangan tu .. perjuangan utk bekerja:P

ieka said...
This comment has been removed by a blog administrator.