Tuesday, February 15, 2005

{1}
Last Saturday, another friend was married. Quite happening jugak, bak kata Aina akhirnya kawin juga si Ain ni. so congrates to Pn Nuur Ain and her husband Mr Zul. Nak tgk gambar bleh pi kat Aina's Fotopages. Perginya dengan Aina yg fetched me @ Highway Ayer Keroh on her way from JB. Baliknya dengan Najibah yg sudah sarat & her husband & siti zurina. Kat sana jumpa lagi sekali dengan Amni, anak si Aida. hehehe Baiknyelah anak ko ek aida:) .

{2}
From the Sat. to SUnday evening, my cousin came to my house asked my help for her final year thesis. Hmm teringat plak masa buat thesis dulu, the tense is all around. Hehe my cousin almost bergaduh besar dengan her fiance. Nasib baik at last dpt settle dgn aman jugak.

{3}
My hands are really tight right now. Tapi ada hati plak nak join biznes kelas tuisyen Adinda.. ahhahah. Ade seorang adik tu rajin betul cari duit yer, tambah bersemangat sbb nak kawin. Baguslah:) Dah nampak 'hala tuju'. Akak ni kabur lagi, tapi bab duit ni mmg best kan:p

{4}
Aaaa aku dah pening.

5 comments:

Najmuddin Yusoff said...

jom.. jom join aDinDa...

i need tutor from this area: Klang, Shah Alam, Subang.

permintaan tinggi dari sana.. meh meh cepat.. email me kat mudin001@gmail.com ;)

Anonymous said...

ika.. aku nak tanya satu soalan similiar yg ika tanya kat blog aku.. sejak bile aku ada account blogspot.. (ring a bell tak?)

ieka said...

alemaks.. sorielah seriously i remember saying something like that but tak ingat kat mana.. somewhere somewhere.. one old friend.. mind if you directly introduce urself?:D

Anonymous said...

ika.. it was me la.. bile plak aku ada acc blogspot cayang.. actually aku ajuk soklan ko kat blog aku harituh.. remember tak, ko ada tanya aku bile plak ko ada acc fotopages bile aku tersilap taip add blog ko ke fotopages.. hmm.. cube tgk url blog aku tuh.. salah la beb..

~aina

ieka said...

wakakak sorie.. aku sekarang menghadapi masalah short term memory. Actually, in fact sebenarnyer ade ckp camtu jugak kat seorg kwn lama.. ok ok.. i'll change it:P