Tuesday, August 09, 2005

Full Time

i am currently addicted to Full House; aired every night on 8TV from 8.30 pm to 9.30pm; Mon - Fri..... and when it comes to Tuesday 9.00 pm - 9.30 pm, i feel like not having enough fingers (or is it actually not having enuff tv?:P) to switch between TV3: Mencari Cinta and 8TV: Full House..



Ni lah pelakon2 utama dia..

Yg ni sepatutnyer jadi pelakon lelaki utama laa..

Tapi mcm selalu, saya mesti tersuka kat sebaliknya...


Yg paling saya suka? hmm..tentulah rumahnya.. boleh jadi rumah idaman saya juga..waaa.. bila ntah nak dpt...




Best kan...?


2 comments:

IeNa said...

Best, but hopefully takde tsunami. Kang hilang sorang kawan aku nanti :P

ieka said...

siti, tgh tu ada pulau..meaning pulau tu akan jadi rintangan dulu untuk ribut dr laut.. nice place and nice view.. :p but if tsunami nak berlaku and dah ajal aku kat dlm air, takleh nak ckp apa juga lah...

btw, nak dtg rumah kan..boleh je nanti.. after exam call lah aku awal2 kehs..