Wednesday, March 17, 2004

Somebody save me

Ade org kate kenapa kaler blog aku ni lenmacam..
Hmm..agree with that.. aku tak dpt lagi nak edit habis..
al-maklumlah, tak pakar sgt nak bace HTML code since kat sini takde frontpage..
merangkak2 sikitlah jadinyer..

Hari2 aku rasa breakdown inside my heart. Esp bila keluar dari bilik bos, atau terima email regarding kerja yg membuatkan aku seringkali tersepit. What should i do? I can't explain things propperly, I can't think properly. I hate to cry, but when I did .. I can't stop it!

I have tried so many times not to write something like that here. But, i have no friend to tell it out, nobody at home to scream it out, no colleague to discuss about it out. I have no place to yell out everything inside me. So, what should i do??

Agaknyer apelah yg saya dah buat sampai jadi cenggini...
GOD!!!!!!!! Please HELP ME!!!!!!!!!!!

No comments: