Tuesday, January 25, 2011

Micro Economy

Baiklah murid2.. hari ini kita belajar satu subjek secara praktikal..
Teori nya ramai dah belajar kan.. Kalau nak tau boleh jeee tengok kat buku2 teks..
Subjek hari ini ialah..

Mikro Ekonomi (Micro Economy)

Micro / mikro bererti kecil..
Jadi ini kisah ekonomi kecil.. Ekonomi Rumah Tangga.. eh, ERT plak? hahah ku sudah pening..
Kalau rajin.. teruskanlah membaca..
Tak rajin? err tak dapek den nak nolong hehe..

Oh, setelah berbulan2 senyap sepi.. tiba2 di tahun baru cerita ekonomi?
uhh.. rindu tauu.. dah lama i tak kongsi2 pasal ekonomi dengan you all.. sebab ada org dah dgr hari2 pasal ku bebel2 ekonomi ni... so terlupa la nak cerita kat sini ahaha...

Ape? Selalu dengar dah? hehe yer betul.. anda dengar belanjawan..anda dengar itu ini.. tapi yg saya nak tulis ni mungkin anda dah baca juga di sana sini kot.. cuma saya nak tulis nak bagi saya ingat saya masih lagi guna pakai ilmu belajar sekolah dulu hoho..

jadi, dipendekkan kisah penglipur lara ku..
saya share ini dulu untuk petang ini..
apa pendapat anda? hehe

1 comment:

Anonymous said...

Aku hanya menambahkan halaman web Anda ke favorit saya. Saya suka membaca posting Anda. Terima kasih!.