Wednesday, February 15, 2006

Go!

Aiyarks.. Terasa panahan 'kemarahan' Ainul & Aini.. Saya curik2 masa utk update sedikit blog. Terima kasih kerana mengingati:)

Ada beberapa isu yg berlegar2 dalam fikiran untuk dikongsi bersama, unfortunately saya yang tidak pandai membahagi masa utk menaip. Saya kira apa yg dikatakan Mizie sebenarnya itu juga luahan hati saya. Dah lama terfikir mungkin saya perlu belajar mengendalikan senjata: bukan setakat pistol dan senapang tapi mungkin pedang dan pisau, kayu atau kain cindai sekalipun. Mungkin perlu juga belajar memanah dan menunggang kuda, walau nampak seperti aktiviti/hobi riadah saya kira sebenarnyer lebih dari itu yg boleh dibuat :) .

Sekarang (dan untuk kesekian kali dan lamanya), saya masih dalam mood Full House (Siri Drama/Soap-Opera Korea). Mungkin sbb saya rasakan watak Han Ji-Eun tu mcm ada iras2 saya (esp. bab dramatik@full of expression dan juga tak pandai/malas mengemas.. kat bab mengemas ni saya masih fail dan masih cuba nak perbaiki:P ).

Tapi dalam masa yg sama kena fokus pula utk training. Hmm, esok session saya yg pertama untuk mengajar. First session that will be fully conducted by me. Orang kata nampak OK, tenang dan confident aje.. Saya kata dalam hati hanya Allah yang Tahu. OK, perlu assist colleagues utk modules mereka, nanti esok takde sapa nak assist saya pula..

Zulaikha,
Aja Aja Fighting!

3 comments:

tm nut said...

ey, tiru:P mari blaja silat pulut yah yah

Ummu Auni said...

ala, ciannya dia.

tapi lama sgt tajuk drastik, masuk2 tgk tajuk tu jer

cian dia. moga Allah permudah segalanya

ieka said...

mizie,
ape salahnyer..do it as a favor to old friend ;). btw, aku dah blaja silat dah.. cuma dah lama tak praktis, maybe tak power cam dulu.. silat langkah seribu.. :D

aini/aida/ainul
okler tu..at least berupdet kan..dari org yg tak tau sampai bile nak kasi salam maal hijrah..kekekek