Friday, August 04, 2006

sawang

lama dah tak jenguk sini.. habis bersawang berhabuk rasanyer sana sini..
cemana nak buat, training dr jam 9.00 pagi sampai 5.00 ptg baru habis
tinggal sejam lebih nak semak kerja2 harian.. tu pun byk tak tersemak..
so yg tak termasuk dlm kerja2 harian, prioritynya agak kureng sket..terpakse diletak ketepi dulu...

apa nak cerita..?
personal? kerjaya? negara? atau dunia?
byk sgt dlm hati.. apa2 pun tgk posting emak Nufayl ehhe teringat plak masa di Pangsun. Hany, awak sure ke awak tak edit ape2 kat gambar saya tu? Nampak cam kurus sket pipi tu dari gambar yg saya lihat masa kat sana :P
Dah lama tak main2 cenggitu, penatler juga dgn aktiviti2 yg adik2 ni rancangkan. Saya akan cuba ingat nama2 adik yg saya temui di sana - fatiah, eein, waheeda and shima. tapi yg paling tak akan saya lupakan ialah shima pinang sebatang (sbb satu group dgn saya la heheh) dan juga waheeda p* setompok (kumpulan satu lagi yg dok rebut kerusi dgn saya:P). segan plak bila adik fatiah (eh ke fatiha yer nama awak?:P sorie lupe..) tanya kat saya "Ni kak ika yg selalu sibuk tu ke?" terkebil2 saya dgr kemudian dia ckp, "saya baca blog akak juga". hohoho terasa ntah apa2 lah yg dibaca tu yer diknon..

ermm saya ada sambungan training kejap lagi.. hari ni saya buat 3/4 hari, so ptg karang ada masa sket utk saya .. so kalau sempat i'll update again. kalau tak sempat, insha-Allah when the rite time comes i'll be here back;)

1 comment:

Hany FF said...

ika, edit...tapi just resize jer. tak ubah nisbah gambar tu. heheheh... :P